لطفاً نام كاربري و كلمه عبور خود را وارد نماييد.


سايت همسر يابي همسان يابي
(سايت همسان يابي و همسر گزيني رايگان پيوند)، سايتي كاملاً رايگان مي باشد كه به منظور كمك به سنّت پسنديده ازدواج و گسترش دايره انتخاب همسر ايرانيان (بر اساس طرح و الگوي ازدواج الكتروسنّتي) ، قدم به عرصه خدمت گذارده است. سايت همسر يابي همسان يابي پيوند با رعايت كليه ضوابط شرعي، عرفي و قانوني تلاش دارد تا با گسترش دايره انتخاب همسر ، امكان جستجو و يافتن همسر ايده آل و متناسب را براي تمام ايرانيان، سهل و هموار ساخته و با كمك به ايجاد شناخت آگاهانه زوجين (در پرتو سوالهاي مطرح شده در سايت همسر يابي همسان يابي) زمينه ساز انتخاب هايي عاقلانه و پيوند هايي پايدار گردد.  عموم ايرانيان عزيز و ارجمند مي توانند با استفاده صحيح و شايسته از اين سامانه و بستر الكترونيكي  و با مدد گرفتن از سيستم جستجوي فوق العاده پيشرفته سامانه زوج يابي و ازدواج الكتروسنتي پيوند و با مبنا قراردادن معيارهاي معقول و منطقي ، به جستجوي همسر هم كفو و متناسب خويش پرداخته و عشقي ماندگار و پيوندي پايدار را بر اساس طرح و الگوي ازدواج الكتروسنّتي پايه ريزي نمايند.
پر واضح است كه بستر فراهم شده در سايت همسر يابي همسان يابي (سايت همسان گزيني و همسر يابي رايگان پيوند) ، فقط به منزله معرفي زوجين و آشنايي مقدماتي و اوليه ايشان ميباشد. بر اساس طرح و الگوي ازدواج الكتروسنّتي، مراحل بعدي شناخت و آشنايي زوجين (ديدار حضوري و برگزاري جلسات معارفه و آشنايي)‌ ميبايست با هماهنگي والدين و خانواده ها انجام پذيرد تا از هرگونه سوء تفاهم و يا سوء استفاده احتمالي جلوگيري شود. بديهي است كه بعد از برگزاري جلسات معارفه و آشنايي خانوادگي و نيز تحقيق و بررسي دقيق و همه جانبه و ارزيابي كامل صحت و سقم ادعاهاي صورت گرفته و همچنين مشورت با والدين و درصورت نياز مراكز مشاوره ازدواج ، ميتوان بعد از حصول اطمينان كامل ، نسبت به انتخاب همسري شايسته و متناسب با خصوصيات و انتظارات خويش  اقدام نمود. لازم بذكر است كه در هنگام ثبت نام افراد در جامعه مجازي پيوند ، اطلاعات هويتي افراد (مانند : نام و نام خانوادگي و شماره تماس و ...)‌ مورد پرسش قرار نمي گيرد و لذا هويت افراد تا زماني كه خود آنها اراده نمايند در جامعه مجازي پيوند و براي تمامي افراد (‌حتي مديران سايت همسان يابي)‌ مخفي خواهد ماند.
سايت همسر يابي همسان يابي پيوند (سايت همسان يابي و همسر گزيني رايگان) به هيچ عنوان با هدف دوست يابي و يا ازدواج موقت راه اندازي نشده است لذا اخطار ميگردد تنها افراد مجردي مجاز هستند در اين جامعه مجازي عضويت يافته و از خدمات رايگان آن بهره گيري نمايند كه قصد و آمادگي ازدواج دائم را دارا ميباشند. سيستم نظارت و مديريت سايت همسر يابي همسان يابي ، با افرادي كه قصد دوستي و يا ازدواج موقت داشته باشند و از قوانين عضويت در اين سايت عدول نمايند به شدت برخورد خواهد نمود. تنها تقاضاي ما از شما : استفاده صحيح و شايسته از اين بستر  الكترونيكي (همسريابي رايگان) براي جستجو و انتخاب همسر متناسب خويش و نيز ادامه روند بررسي و آشنايي تكميلي از طريق والدين و خانواده ها ميباشد. باشد كه با كمك به يافتن همسر هم كفو و متناسب براي شما عزيزان ، لياقت بهره مندي از دعاي خير شما را داشته باشيم.


جامعه مجازي پيوند (زوج يابي) ، [ZojYabi.com] & [ PeyVand.info] & [ Khastegari.com]
در سايت ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي جمهوري اسلامي ايران ثبت گرديده
و کلیه
محتوای این وبگاه، تحت نظارت و كنترل مستمر و دقيق تيم نظارت و پلیس سایت قرار دارد.

 

Copyright  2009 - 2015   Zoj Yabi .com  All rights reserved
كليه حقوق اين مجموعه متعلق به جامعه مجازي پـيــونـد (سايت زوج يابي) می‌باشد و هرگونه كپي برداري از آن ممنوع است.
 Sponsor by  PPII